broken ~

för tre veckor sedan gjorde jag något jag skulle gjort för längesen.
bara det att det sitter i mig än. tvekande. ångrar. klumpar ihop sig inuti mig och jag har inte fått släppa ut det. ingen har pratat med mig om det. när jag tagit upp det har jag fått "mm"anden tillbaka och jag behöver mer än så. jag behöver prata om det, få gråta över det. det hjälper inte att gråta över det själv. jag måste få prata om det med någon. det var det största steget jag någonsin tagit i hela mitt liv. att släppa någon som suttit så djupt i mig. som ärrat mig. men som varit mig nära. någon som fanns när jag mådde dåligt. någon som gjorde mig glad. någon som gjorde mig ledsen. arg. två år. två år fick rinna ut i sanden för tre veckor sen.
och jag håller det inom mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0