i am not prepared to be strong

Jag ljög när jag sa att jag var arg på honom, att jag hatade honom.
den senaste veckan har jag insett det.
jag tog bort kontaktblockeringen på honom på msn idag och han frågade varför jag tagit bort honom som vän på bdb och jag kunde inte svara. vad skulle jag säga? "förlåt, jag hatar dig?" det hade varit lögn. "asså hoppsan jag råkade!" nej. *bölaböla* "förlåååthh" *hulkhulk* "jag vill ha tillbaka dig uuuhuuhuhuhuh" sanningen, men jag vill inte säga det till honom. jag vill inte säga det till honom för jag vill inte erkänna det för mig själv. jag vill inte säga att jag saknar honom, för han saknar inte mig. jag vill inte inse en gång till att jag vill ha honom, för jag vill leva mitt liv nu. och det kommer inte gå om jag ska fortsätta att inse gång på gång att det är han jag vill ha, så det är lika bra att intala mig själv att jag hatar honom, eller?
jag hatar de kvällar jag mår såhär.

sommarlov om tre dagar, träffa nalle på torsdag, helt otroligt, efter två år!
storstädning av våningens kök på fredag med matildaaah, och storstädning av mitt rum med ida på lördag, och då flyttar jag dessutom hem

Kommentarer
Postat av: agnes

hälsa nalle från mig!

2009-06-01 @ 20:40:34
URL: http://agentskipper.blogg.se/
Postat av: Shoshoeie

ska ska! (:

2009-06-01 @ 23:44:50
URL: http://ossiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0