well i'm almost finally, finally out of words

sitter i mitt rum på elevhemmet nu och har sommarlov. fast det känns inte riktigt. fast imorgon när ida går upp och jag kan ligga kvar utan att tänka "fan nu kommer jag inte hinna somna om omgomgomg jag ska upp om en halvtimme faanihelvetesjävlaskit", nej nu kan jag bara tänka "wut? upp? jag? naah.."
fast imorgon måste jag ändå ställa klockan för jag ska till fjollträsk och träffa nallebjöörn efter två år. Så jag måste hinna med 13.43-tåget från uppsala imorgon, vilket betyder att jag måste ta 13.17-bussen från tövädersgatan. så jag måste upp typ tolv. SUCK. nej jag skojade bara det är inte jobbigt alls, ska nog till och med gå upp tidigare så att jag kan packa lite grejer innan. fast det kommer jag ju inte göra, det vet alla redan.
Sitter och lyssnar på jason mraz, hans skiva "waiting for my rocket to come" med t ex you and i both är nog en av hans bästa. är ganska trött men vill ju inte sova, sommarlov ju, man ska vara vaken länge! men jag är alltid vaken länge i vanliga fall så det spelar nog ingen stor roll egentligen. ska kolla om det är nån rolig inne på msn, är det inte det så sover jag.
däckade på sängen direkt efter skolan idag, det gör jag alltid. med hubert runt mig (:
Borde köpa nya hörlurar till min ipod, tillfälliga tills jag orkar köpa skullcandylurar, men jag köpte en film istället när jag hade tillfälle. men den var värd det, så spela roll, men hörlurarna jag har nu skaver för jag har tuggat sönder dom. ja, jag vet att jag är konstig.
Ingen rolig inne på msn.
Och idag var sorglig.
Tobbe stack utan att säga hejdå? tackar.. ):
Jag och elin tog en fika lite snabbt (52 spänn för en femtedel av en stor varm choklad och en halv chokladboll, men den tog jag med mig, så den ligger i kylskåpet nu) och sen ett farväl på perrongen. sorgligt. det var jättesorgligt. men vi grät inte för vi är inte några jävla pussys!
sen glömde jag nästan min kasse på perrongen.
nu ska jag sova. jag och jason mraz. mhmm..!

puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det var mega sorligt!! men som sagt vi e inga pussys utan vi e duktiga och biter ihop.<3333333333333333333333333333333<33333333333333

2009-06-04 @ 19:42:53
Postat av: Anonym

aaawh ja! älskardig!<333333333333333333333333333333333333333

2009-06-04 @ 23:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0