i'll be your doctor, i'll be your cure

Har sån blixtrande huvudvärk att jag knappt kan lyssna på musik. det suger!
hade helst gått och lagt mig på en gång nu, men känner mig tvingad att fixa lite musik och bränna nån skiva innan imorgon, eftersom vi åker till kvarnsjö imorgon, och radion inte får in nån bra station efter halva vägen så står jag för musiken. och det får inte vara skrikig musik, som jag lyssnar på för jämnan. utan. fortfarande min musik, men lugnare. svårt det där, eller inte.. det blir jason mraz, the script, kings of leon, lite paolo nutini och antagligen lite mer om jag orkar kolla igenom externa hårddisken..det känns så ansträngande på nåt sätt D:
mamma skulle väcka mig klockan tio imorgon sa hon. jaha sa jag. för vi ska åka och handla halv elva sa hon. ojojoj tänkte jag och sa jaha. vi ska köpa jordgubbar, jordgubbar är namnam. och jag ska passa på att leta reda på nån mer pocket som verkar bra. snart slut på alla.
kirrat spriten till midsommar YÄH. ..... .eh.. åtta 2,25 och två 4,0 och tre 4,5. det är det jag har. dock är min moder så elak så jag kommer inte få dricka allt på midsommar (jag lovar, jag skulle lätt vara kvällens underhållning isf, men nej.. icke!) utan jag kommer få sprida ut mitt drickande över hela våran vistelse. dvs torsdag-söndag. men det blir nog mest fredag-lördag.
OCH!!!! tårtbuffé på midsommar, som förra året. ÅH det var himmelskt.
längtar litegrann sådär till midsommar, om det blir fint väder på kvällen så.
har firat på samma sätt sen ,, nej jag minns faktiskt inte :D
vanlig dag vanlig dag vanlig dag UHUHU SKRATTSKRATTUMGÅS "nu är det dags att göra fisken hörni!" fixarödingrödingröding, ätaätaäta AHNOMNOMNOM, jättekulkulkuul. sen när alla blivit lagom dragna spelar vi två omgångar KUBB ! jag brukar oftast vara med i det vinnande laget. bara så att ni vet. (det betyder ju inte att det är jag som ser till att laget vinner..)
hoppas verkligen att huvudvärken går över.
startade stationära datorn för att få hem musik, eftersom laptopen cepar (kom på en brilliant idé. vill inte byta kamera, fick ju en i födelsedagspresent för er som inte visste, canon eos 500d, men jag vet inte om jag vill ha den, för jag trivs så bra med den jag har nu. och då tänkte jag att jag kan ju få en ny laptop istället, det är ju tillochmed billigare!).
hursomhelst, sitter jag i sängen, med datorn i bokhyllan (ni som varit i mitt rum vet ungefär) och har ställt om upplösningen så att det ska bli så stort som möjligt, men anstränger ändå ögonen lite för mycket så jag får ännu mer huvudvärk. men jag. måste. ha. MUSIK! <: bara ett album kvar så kan jag sova sen, kan inte sova nu, för internet på stationära kan dö lite hursomhelst så jag måste vakta.

Nästa vecka börjar sommarjobbet då, jobb med utsikt. jobb med utsikt över havet, det ni!
rönnåsstugan med en viss fröken amanda astner.
det kommer äga litesådär (:
var iaf dit idag med per och kollade hur allt funkade och gick igenom våra uppgifter (grädda våfflor, gör kaffe, var sociala med gäster, ni kanske till och med måste bre mackor!) ujujuj, vad ansträngande! ;>
jobbar mellan elva och fem, helt schyssta dagar, får hoppas på bra väder, för åskar det kommer vi dö litegrann.
sovdags!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0