soon i'll be playin' in your underwear

HEEJE.
Jag har så utomordentligt tråkigt. Klockan är ett och jag borde sova men jag kan inte sova. Antar att det innerst inne i mitt lilla huvud är för att jag väntar på att han ska logga in, trots att jag vet att det inte kommer hända. Inte ikväll.
Och imorgon måste jag städa annars blir mama arg och säger NONO NO LAPTOP FOR YOUU. och då blir jag sad panda och det är inte kul. GAH jag är så förvirrad! Jag tror inte jag kan skilja på kärlek och extremt sexbehov längre. Eller är det så längesen jag var riktigt kär, så att jag glömt hur det känns och bara är extremt kåt? ..Antagligen. SOMEONE HELP ME! D:
I helgen är det marknad. Elinelinelinelin kommerommerommer på fredaaaagh (:
Det känns som om jag inte kan hålla mig till ett ämne åt gången.
Kan han inte logga in? Han gör mig glad. Han får mig att skratta.
Så fail att jag inte vill åka hem till honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0