something on the surface really makes me nervous

idag har varit funnehfunneh day!
hade ställt klockan på 11.15 av nån anledning, vaknade tio, låg och försökte somna om till klockan elva, då jag bestämde mig för att gå upp. Käkade flingor och mjölk, eftersom nån tjackat all min oboy nu, påsarna är till och med borta, och mitt smör gick tydligen ut förra veckan. gick och tvättade håret, packade lite. sminkade mig, drog på mig kläder, lyssnade på musik, sen drog jag till tåget.
nalle mötte vid perrongen i sthlm och sen gick vi och fikade och där satt vi i tre timmar och jag nötte på ordet "vad?!" jättemycket och skrattade massa (:
sen följde han mig till tåget hem och vi sa hejdåhejdå och sen kom jag till väsby där upptåget var inställt så jag var tvungen att vänta en halvtimme till. ):
sen kom jag till slut till uppsala, fick vänta typ en kvart på bussen eftersom jag precis missade den. satt på sängen ett tag och gjorde inte ett skit. började kolla igenom mina kollegieblock som jag haft i skolan och fick för mig att jag borde klistra in alla mina slarvkladdar i ett nytt block. så jag tog en hundring och drog ner på gränby, där bara ica och coop hade öppet eftersom klockan var kvart över nio. jag hittade varken lim eller tejp. antingen för att de har ett jävligt dåligt sortiment eller för att jag var för trött. hur som helst kom jag hem en halvtimme senare med body butter och wiener nougat istället. jag är så dålig!
men chokladen fick igång mig och jag satt och klippte ur allt ur blocken och samlade dem i ett kuvert tills vidare, och sen vek jag ihop alla mina kläder.
och nu ska jag sova. än en gång med jason mraz i mina öron. kerlekh. <3
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0