oh and the devil he may take ya

ojojoj vilken helg!
borde väl dra igenom hela så ni vet vad som hänt. låt oss börja på fredagen!

Fredag: Elin kom till mig på morgonen, följde med mig till jobbet och hjälpte till för fem kronor i timmen (hon jobbar redan svart min lilla älskling <3) och sen åkte vi hem, blev avsläppta av sigrid och begav oss till marknaden. Inte så mycket folk faktiskt, vi började borta vid rabo, gick till andra änden, och gick tillbaka till rabo, och gick sen hem, vilket betydde att vi gick genom hela marknaden igen (för de som inte vet så är marknaden ca 2 km enkelväg, så vi fick lite motion). vi köpte ett varsit par shutter shades, som vi gick runt och var coola med.
Vi gick fram igen på kvällen, pratade med fulla trevliga okända personer. Det blev tråkigt ganska fort och vi var hemma lång före tolvslaget.
Lördag: Gick och badade vid näsbacken, det var olidligt varmt. sen gick vi återigen till marknaden. gick väl några längder även då, men vi hittade inget, köpte en varsin rem på hemvägen. Träffade även matte och david på vägen hem, tvingade dem att åka fram till kvällen. Och de höll vad de lovade (:
Så vi gick fram på kvällen, runt nio kanske den var, träffade matte och petter och gick och satte oss vid sjöbacken och gjorde typ ingenting, kom lite fler folk efter ett tag. Sen gör jag ett litet hopp och går till de mer roande händelserna, som när petter kom och var fly förbannad för att någon muhammed hade kaxat mot honom, så till slut var vi ett helt gäng (jag och elin och ett gäng 93:or och 94:or typ) som gick runt och letade efter en muhammed. men vi hittade ingen muhammed. så till slut satt vi i kyrkparken i gräset och gjorde typ ingenting och sen tar jag bort lite negativt som hände och sen gick jag och elin hem genom marknaden klockan ett med varsin cider i hand och satte oss lite här och där och elin gick på en bajamaja. sen när vi väl var hemma åt vi skorpor och kollade på sikta -08. (:
Söndag: vi ställde klockan, gick upp elva, åt frukost, gick fram och åkte karuseller. :) superkul! har fan inte åkt något på det där tivolit sen jag var miniliten och jag och en viss per stein var med våra föräldrar i öltältet och bestämde oss för att åka virvelvinden. :)
Sen gick vi hem igen, och jag stannade och köpte två tröjor på vägen (mötley crüe och metallica) och sen åkte elin hem.
När jag väl satt i fåtöljen hemma själv, insåg jag hur tomt det var.
Saknar henne redan. <3

Men nu ska jag sova, jättepepp inför imorgon! ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det var en riktig ojojoj helg Ockelbo har visat sig kunna en hel del:P Jag kommer gärna tillbaka:D å nästa marknad så ska vi ÄGA! Jag saknar dig också!<3<3

2009-06-29 @ 15:17:06
Postat av: Sandra

Nästa marknad är det förkrök i partytält på min gräsmatta och sen fortsätter vi mot öltältet som fan!! :DD

2009-06-29 @ 23:22:22
URL: http://ossiie.blogg.se/
Postat av: Shopalicious

Åh tack så mkt! Så himla kul att du gillar min blogg :D Besök mig anytime!

2009-07-01 @ 23:42:40
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0