i'm singing in the raain ~

Idag. har det regnat hela dagen! ofattbart! Det regnade hela natten (iaf tills jag gick och la mig) och det regnade när jag vaknade.
Stängde av laptopen, gick ner och åt frukost, sen har jag suttit/legat i soffan på altanen och läst resten av dagen. Läste ut Flickan som älskade Tom Gordon av Stephen King som jag började med igår (måste läsas!) och började med 14 år till salu av nån random svensk författare som jag inte vet ett dugg om. Har väl hunnit sisådär 80 sidor nu, jävligt bra den med. Bara två böcker kvar sen, men fick tips av hampus om en författare som jag ska kolla upp på biblioteket imorgon, och sen blir det nog en tur in till gävle och bokia för att införskaffa fler pocketböcker. I'VE GONE MAD I KNOW D:
Har klarat hela helgen utan godis OCH cola. jag är så stolt över mig själv, känner redan hur kilona rasar av mig (nej, det är inte sant, men det skulle kunna vara!)
Nu ikväll är det Privileged, den nya serien på femman, som gäller, sen blir det väl ännu en timmes läsning innan Queen Sized börjar klockan nio, även den på femman.
Insåg just att det här är första gången jag sitter vid datorn på hela dagen, klockan är tjugo över sju och jag har inte suttit vid datorn alls idag. OMG (:
Nu är det slut på reklamen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0