eat it RAW.

jag har inget att göra.
det finns inget att göra här, jag blir så frustrerad!
jag måste göra om i mitt  rum känner jag. allt är så äckligt vanligt och jag vill ha något nytt!
mindre skrivbord, mer bokhyllor. mer plats!
men nej. jag fick en kamera istället, jag som inte ens önskade mig en ny kamera.
jag tycker om min kamera, visst skulle det vara kul med en bättre kamera, men.. ett nytt rum ligger nog ändå högre på listan..
på onsdag åker jag och mamma in till gävle. vi ska skaffa pass..!
och mamma har till och med kollat priser för flyg och allt till paris, jag blir ju helt till mig !
menmen, jag ska möblera om i mitt rum inom den närmaste framtiden, måste mäta massor och fråga pappa om jag får göra om här inne om jag gör det själv. jag. måla ett rum. själv. jag kan måla, jag har gjort det förr.
vill måla taket svart, men det får jag inte.
väggarna kommer iaf vara svarta och vita, och en tapetserad fondvägg i svart och vitt med nåt random mönster. har allt det här planerat ju!
men nu börjar 2½ men.!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0