cause you and i both

Imorgon är det avslutning, imorgon! fatta! imorgon har jag gått på GUC i nästan ett år, jag har bott i uppsala i nästan ett år! och allt jag hunnit gå igenom och allt jag har upplevt och alla sätt jag förändrats på! allt på nästan ett år. tiden har gått så fort och jag är förundrad att det blivit så underbart bra. att jag hittade elin. och tobbe, min lilla nassebög (oh du kommer slå mig för det där men jag bryr mig inte, luv ya).
Jag kommer verkligen sakna uppsala under sommarlovet, ni får höra av er om ni vill hitta på nåt nån dag!
mitt liv vändes upp och ner när jag flyttade och jag kan verkligen säga att jag landade på rätt sida den här gången. alla nya människor jag träffat. ni är underbara. <3

men nu ska jag och elin sova, sista natten i väsby innan jag flyttar..
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0