boom boom POW

sitter vid datorn innan klockan tio för en gångs skull. har läst så extremt mycket de senaste dagarna, helt sjukt, men jävligt skönt också faktiskt, jag har saknat att läsa bort hela dagarna.
men nu sitter jag här, för elin tvingade mig........... :D
men jag har inget att göra förutom att prata med henne så jag tänkte göra en lista.
en lista på saker som ligger på golvet i mitt rum.

  • Kläder. Det är mest kläder, eftersom jag packade upp alla kläder i desperat försök att hitta något att ha på mig för några dagar sen när jag för en gångs skull skulle lämna huset. Så nu ligger det två tomma väskor och kläder på golvet.
  • Necessär. Varför den ligger här uppe istället för i badrummet vet jag faktiskt inte.
  • Tre chipspåsar. gamla. dill & gräslök, ostbågar och nachochips av någon anledning? jag borde slänga dem, de lockar mig i dessa nyttiga tider..
  • En disktrasa. Sen jag städade mitt skrivbord.
  • Random papper. överallt. skolpapper, vanliga tomma vita papper, papper med klotter på.
  • Tre badlakan. jag duschar på kvällarna, torkar på rummet och tar inte ner badlakanen.
  • En filt. Den är jättemysig, men varm.
  • Sladdar. alla sorters sladdar. mobilladdare, usb-sladdar, mikrofonsladdar, alla sladdar!
  • Extern hårddisk. den kanske inte borde stå på golvet..
  • Ett glas vatten. bredvid eluttag. eller ja en sån förlängningssladd med flera uttag i. inte smart. nej. inte smart.
  • Kassar. Tomma. lite här och där. men det finns en med innehåll i också; skräp.
  • Två täcken. De som jag inte använder, som jag har på rummet utifall jag vill bygga koja.
  • Två tavlor. canvas. köpta på dollar store YEAH. men dom är snygga. ska upp när jag gjort om i rummet, de passar inte in än.
  • En kartong. Som mina högtalare varit i, den står bredvid min säng, ställer jag datorn på den kommer den i perfekt höjd med sängen så kartongen är BÄST även om den börjar gå sönder lite.
  • En akustisk gitarr. Den står bara där.
  • Lite random annat skräp som mamma ställt in för att hon inte vill att det ska skräpa runt på nedervåningen.
  • En spelstol. Oj den var det längesen jag använde. Flera dagar sen! men det är för att den brukar stå framför datorn i bokhyllan, men där ligger alla kläder och väskor så den får inte plats...
Ja, det var nog allt. Nu orkar jag inte skriva mer tror jag faktiskt.
Förutom att Black Eyed Peas nya skiva är helt random jämfört med allt annat de gjort, men den är faktiskt ganska bra, elektrisk och dunkande. Rock That Body och Electric City är väl de som jag lyssnar på mest. Bara så ni vet. (:

Puss!

Kommentarer
Postat av: agnes

bombnedslag/sopstation! (:

2009-06-17 @ 16:04:20
Postat av: Sandra

ungefär (:

2009-06-17 @ 16:14:04
URL: http://ossiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0